POGOSTA VPRAŠANJA
ALI SE JE ZA NAKUP POTREBNO REGISTRIRATI?
Registracija ni potrebna, lahko nakupujete tudi kot gost. Vendar imate kot registriran uporabnik nekatere prednosti. To so:
-
Vaš naslov bo shranjen, tako da vam ga ne bo treba ponovno vnesti, ko boste oddali novo naročilo.
-
Kot registrirani stranki vam omogočamo pregled vseh vaših naročil. Na ta način lahko preverite, ali je bilo vaše plačilo prejeto, naročilo odposlano …
KAKO SE LAHKO REGISTRIRAM?
Klikni na povezavo »Moj račun« ali »Prijava« nad menijsko vrstico. Vpišite svoj e-poštni naslov in geslo, nato kliknite »Prijava«. In vaš račun je pripravljen!
S tem e-poštnim naslovom in geslom se boste potem lahko prijavili v sistem.
KJE LAHKO PREVERIM STATUS NAROČILA?
Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na »Moj račun« oz. »Prijava« in nato kliknete »Naročila«.
KAKO LAHKO PLAČAM NAROČILO?
V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila.
-
Plačilo po povzetju: Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu. Plačilo po povzetju je mogoče le na območju Republike Slovenija in ne velja za mednarodne nakupe.
-
Plačilo po predračunu: Predračun boste prejeli po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
-
Plačilo s plačilnimi karticami: Plačilo poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, America Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
-
Plačilo s PayPal-om: Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svoj PayPal uporabniški račun. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
OPRAVIL SEM NAKUP, ZAKAJ NISEM PREJEL POTRDITVENEGA E-MAILA?
Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila info@nikiddo.si ali telefonske številke 070 300 838
PLAČAL SEM PO PREDRAČUNU. ALI VAM MORAM POSLATI KOPIJO VPLAČILA?
Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 15:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več.
Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.
KAJ PA, ČE SE PREMISLIM GLEDE NAKUPA?
V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte info@nikiddo.si ali telefona 070 300 838
LAHKO DOBIM ORIGINALNI RAČUN NA PODJETJE?
Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku.
Dostava
KOLIKO STANE POŠTNINA ZA SLOVENIJO?
Cena poštnine z dostavno službo GLS znaša 3.90 EUR
V KOLIKŠNEM ČASU PREJMEM NAROČENO BLAGO?
Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.
Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi v našem skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla in pod nazivom artikla v košarici. V primeru, da želite naročilo prejeti v dveh ločenih pošiljkah, se vam obračuna dodaten strošek dostave 3.90EUR
V primeru, da bi prišlo do kakšne zamude vas o tem obvestimo preko e-maila.
MOJE NAROČILO JE SESTAVLJENO IZ IGRAČ, KI SO NA ZALOGI IN TUDI TISTIH, KI NISO. KDAJ BOM PREJEL/A SVOJE NAROČILO?
V primeru, da vaše naročilo vsebuje tudi igrače, ki jih ni na zalogi, bomo vaše naročilo odposlali, ko bomo imeli vse naročene artikle.
Če želite, nam sporočite in lahko pošljemo izdelke, ki so na zalogi takoj. Ostale pa kasneje, vendar se v tem primeru poštnina zaračuna za vsak paket posebej.
KDO DOSTAVLJA VAŠE PAKETE?
Vse pakete dostavlja kurirska služba GLS ki je naša pogodbena partnerica.
ALI BOM PREDHODNO OBVEŠČEN PO TELEFONU O ČASU DOSTAVE?
Pred dostavo prejmete e-mail in SMS, da je kurir prevzel paket in je na poti do vas. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklicali, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka paket. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite tukaj.
Ob prevzemu lahko paket plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če plačate s kartico (z njo lahko plačate kurirju), bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroške bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za kar GLS kurir izda račun. Dostava poteka ob delovnih dneh, največkrat dopoldne, če paketa ne dvignete v 5 dneh, se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov. V primeru, da je paket odposlan s Pošto Slovenija, bo pakete dostavil krajevni poštar, v primeru, da vas ni doma vam bo pustil obvestilo o pošiljki, ki vas bo čakala na vaši pošti.
PO NEKAJ DNEH ŠE NISEM PREJELA PAKETA. KOGA NAJ KONTAKTIRAM?
Če v roku petih (5) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na info@nikiddo.si in pogledali bomo, kje se nahaja vaš pošiljka.
MOJI POŠILJKI MANJKA IZDELEK, KI SEM GA NAROČIL/A. KOGA NAJ KONTAKTIRAM?
Prosim pišite nam na e-mail info@nikiddo.si ali nas kontaktirajte na 070300838, manjkajoč izdelek vam bomo v najkrajšem možnem času poslali naknadno, stroške dostave krijemo mi.
ALI JE MOŽEN OSEBNI PREVZEM NAROČENEGA BLAGA?
Blago lahko osebno prevzamete na naslovu Pot v dolino 5, 1261 Ljubljana Dobrunje
PRI NAROČANJU IMAM TEŽAVE. MI LAHKO KAKO POMAGATE?
Seveda, pokličite nas na našo telefonsko številko 070 300 838 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na info@nikiddo.si. Z veseljem vam bomo pomagali.
Vračilo blaga
IZDELKI MI NE USTREZAJO, KAKO JIH LAHKO VRNEM?
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail info@nikiddo.si ali po telefonu na 070 300 838, da odstopa od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na TRR nakazal vračilo kupnine. Lahko se odločite tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a nas morate o tem predhodno obvestiti.
PREJEL SEM POŠKODOVAN ARTIKEL, KAJ SEDAJ?
Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na info@nikiddo.si s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla.
V KAKŠEN NAMEN BODO UPORABLJENI MOJI OSEBNI PODATKI?
Vse podatke, ki jih morate vpisati pri nakupu, potrebujemo za uspešno pripravo in dostavo naročila, oziroma možnosti, da vas kontaktiramo, če pride do zapletov pri naročilu.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini Nikiddo.si dovoljujete, da podjetje BRI-PACK s.p. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje BRI-PACK s.p. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.
KAKO SEM LAHKO OBVEŠČEN O NOVOSTIH?
Če želite biti seznanjeni z novostmi, kliknite »like« na naši Facebook strani ali kliknite »Follow« na našem Instagram profilu. S prijavo na naše e-novičke pa boste enkrat tedensko obveščeni o vseh novostih in popustih iz naše spletne trgovine www.nikiddo.si.
POZABI SEM UPORABNIŠKO IME/GESLO. KAKO PRIDOBIM NOVO?
V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico kliknite na »Prijava«, nato pod obrazcem za vpis Uporabniškega imena in Gesla, kliknite »Ste pozabili geslo?«. V polje vpišete vaš elektronski naslov in kliknite »Ponastavi geslo«, na e-mail naslov boste prejeli podatke za pridobitev novega gesla.
VPRAŠANJA, KI GA IŠČEM NI NA SEZNAMU. NA KOGA SE LAHKO OBRNEM?
Če odgovora niste našli, nas pišite na e-mail info@nikiddo.si ali nas kontaktirajte na 070 300 838 in z veseljem vam bomo pomagali.